Sydney and Blue Mountains

23 september 2018 - Blue Mountains National Park, Australië

Van de week heb ik niet heel veel gedaan. We hebben lekker in de stad rondgelopen, op het strand gelegen en naar werk gezocht. Ik heb mijn RSA gehaald dus kan eindelijk in de horeca werken, zonder certificaat kan je namelijk niet in de horeca werken. Ik wil kijken of ik eerder naar Perth kan gaan, omdat het denk moeilijk wordt voor mij om voor minder dan 4 weken werk te zoeken.

Ik wil ook weg uit Sydney omdat ik weer een nieuwe plek wil zien en wil gaan werken omdat ik zo snel mogelijk wil gaan reizen.
Ik had zelf nooit verwacht dat ik dit zo geweldig zou vinden. Kan niet wachten om de rest van Australië te zien. Lijkt ik toch wel op jou opa:)!

Vandaag gingen we naar de Blue Mountains. In het begin wist ik helemaal niet wat ik kon verwachten en hoe het er uit zou zien. We moesten wel 2 uur reizen maar toen we daar aankwamen was het allemaal waard. We hadden een kaartjes gekocht voor de hop on - hop off bus, daardoor kan je op stappen en afstappen wanneer je wilt natuurlijk.

De eerste stop was bij de waterval maar eerst gingen wij kijken bij het uitzicht. Toen we bij het punt uitkwamen wist ik niet wat ik zag wat is dat mooi zeg. Ik heb er totaal geen woorden voor en wat je op de foto’s ziet is in het echt nog 10keer mooier. Als je zoiets ziet weet je gewoon niet wat je moet zeggen. Je voelt je vrij en blij. Daarna gingen we helemaal via trappen en paden naar beneden lopen. Onderweg zagen we allemaal verschillende delen van de blue mountains en onderin de gebergte heb je een Rain forest, wat ook weer prachtig was. Ik heb er wat foto’s bij gedaan zodat jullie het ook kunnen zien.

Het is veel lopen en het was zwaar maar het was het allemaal waard.

Xxxx

1. Petra:
    ❤️
  2. A Hamelijnck Broekhoven:
    Prachtig daar. Enjoy !!
  3. Jeannette:
    23 september 2018
    Wou wat een ongelooflijk mooie reis ben jij aan het maken. En wat een mooie foto's.
    Wat jij voelt is idd niet te beschrijven. Dat had ik ook toen ik naar Egypte en Brasil ben geweest. Jij maakt een reis waar velen van dromen en een beetje jaloers op zijn. Ik ook
    Geniet er van.
    😚
  4. Opa:
    24 september 2018
    Om die hoge bergen op te lopen ben jij nu mijn benen
    Beetje doorlopen want ik wil alles zien vanaf de hoogste top
  5. Ron:
    25 september 2018