Sydney with the girlssss

7 oktober 2018

Jaja mensen we zijn alweer twee weken verder en wat gaat de tijd snel zeg. De afgelopen twee weken ben ik vooral met de meiden geweest die ik op de heen weg heb leren kennen. Emma is nu anderhalf week weg en vond het ook wel weer even fijn om een beetje op mezelf te zijn. Ik heb wel een super tijd met haar gehad en mis haar ook zeker.

Ik ging met 2 meiden (Stephanie en Marie) maar Bondi Beach daar hadden we een hostel geboekt voor 3 nachten. Het hostel was best prijzig maar ik vond het niet op en top. We zijn vooral veel buiten geweest en hebben weer veel nieuwe mensen leren kennen. Op zondag gingen we naar Watsons Bay en dat is ook weer een deel van Sydney.

De rest van de tijd hebben we weer in Sydney centraal gezeten want dan zit je toch beter bij alles en hoef je niet de hele tijd te reizen met de bus enz.
Voorderest heb ik leuke dagen gehad met de meiden. We hebben verschillende leuke dingen gedaan. Ik hoop wel dat ik snel werk heb in Perth want geef elke dag geld uit en dat vind ik wat minder.
Het is alleen de afgelopen drie dagen minder hier want het is 16 graden met regen en dan is het toch niet echt lekker warm als je geen winterjas mee hebt.
Het blijft ook een tijdje zo in Sydney maar gelukkig ga ik lekker naar Perth toe.

Ik ga 11 oktober naar Perth toe en dan mag ik bij Rhonda verblijven. Ze is er zelf dan niet maar heeft ervoor gezorgd dat ik opgehaald wordt en daar mag blijven slapen. Het is zo’n lieve vrouw en heb tot nu toe al veel aan haar gehad.
Ik ga de meiden wel echt heel erg missen! Ze hebben ervoor gezorgd dat mijn tijd iin Sydney onvergetelijke is. Zal ze zeker nog gaan ontmoeten als we allemaal weer in Nederland zijn.

1. Petra:
    7 oktober 2018
    Fijn datje het zo naar je zin hebt 💕 love u
  2. A Hamelijnck Broekhoven:
    Enjoy. En alvast goeie reis naar Perth
  3. Ron:
    7 oktober 2018
    Geniet ervan en veel plezier in perth
  4. Jeannette:
    7 oktober 2018
    Wat leuk dat jij het zo naar je zin hebt. En toevallig zit ik weer naar tv te kijken Bondi Beach..
    Fijne reis en geniet ervan. 😘
  5. Emy Hamelijnck:
    7 oktober 2018
    Ja meisje de tijd gaat snel. Vooral je het naar je zin hebt en een hoop gezien. Nu maar gauw naar Perth en hopelijk gauw werk vinden. Geniet nog even lekker en we wachten met spanning op je volgende verslag. Liefs♥️😗
  6. Nel Honkoop:
    9 oktober 2018
    Heel veel geluk op deze reis die tot nu toe goed verloopt zo te lezen.
    Kus oma Nel