One week to go

4 september 2018

Nog een week en dan ga ik naar Australië. Ik tel de dagen af en elke dag wordt het steeds spannender. Ik vind het aan de ene kant wel eng om helemaal naar de andere kant van de wereld te gaan en niet meer in Nederland te zijn. Het is eng om alleen te gaan en het gevoel is niet op papier te zetten. Ik vind het moeilijk om doei te zeggen tegen de mensen van wie ik hou.

Ik moet ook het positieve van de reis inzien. Ik ga een ervaring mee maken wat misschien niet meer snel gaat gebeuren. Ik ga een reis van mijn leven maken en hoop ook dat ik het volhoud. Ik heb genoeg mensen om mij heen die van mij houden en daardoor denk ik ook dat ik het vol ga houden.

Ik ga nieuwe mensen ontmoeten en dingen zien. Ik ga mezelf leren kennen en mooie herinneringen maken die niemand van mij af kan pakken. Door dit heb ik heel veel zin in de reis.

Het gaat goed komen en met deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn fantastische reis.

X

1. Petra:
    4 september 2018
    Het gaat zeker goed komen!!! Je bent een prachtmeid en je gaat een hele bijzondere ervaring tegemoet
  2. Jeannette:
    4 september 2018
    Jij gaat een ongelooflijk geweldige reis maken die je nooit meer zal vergeten.
    En ik weet zeker dat jij dit kan.
    Ik kijk er naar uit om jou verhalen te lezen.
  3. Opa:
    Opa advies
    Als jij tijdens je reis in een hele woeste golf duikt die je alle kanten opslingert verzet je dan niet dat is zinloos. Laat je gaan . Een slok zout water in je keel terwijl je over de zeebodem schuurt. Die golf zal je ten alle tijden met een klap met je snufferd op het strand in het zachte warme zand laten landen. Je staat op veegt het zand van je gezicht en gaat met een nieuwe ervaring vrolijk verder
  4. Daphne:
    Go for it! Jij kan het!
    Een geweldige kans en ervaring.
    Ik ga je op de voet volgen! Ben nu al nieuwsgierig naar de verhalen die gaan komen. Dikke knuffel!!!
  5. Suzan:
    7 september 2018
    Heel spannend....maar door jou nu te gaan volgen neem je mij een beetje mee op jou reis. Ik ben heel benieuwd. Heel veel plezier. Kus
  6. Emy Hamelijnck:
    10 september 2018
    Lieverd je hebt de grote stap gezet en het lukt je beslist. De ervaring die je daar opdoet is geweldig. Geniet met volle teugen. Wees voorzichtig. Vertrouw niet iedereen die het zogenaamd goed met je meent. Lieverd we zullen je missen maar met jouw verhalen genieten we mee. Liefs en een grote knuffel. Opa Peter en oma Emy
  7. Opa:
    14 september 2018
    Hallo
    Niks gehoord. Drijfveren je ergens rond op een bamboe vlot op de Indische oceaan of hang je al de beest uit in Australië
  8. René:
    14 september 2018
    Ha Mika, benieuwd of je goed bent aangekomen. De Kangaroe's zouden zo'n beetje in het zicht moeten zijn.

Fijn verblijf daar!

Groeten vanuit het kleine Moerkapelle! 👍🍺🍻