Sydney

15 september 2018 - Sydney, Australië

Hallooooo,

Sorry dat ik even niks van me heb laten horen maar het was een lange reis. Het is nu de 2de dag in Sydney. Halverwege de reis hebben we een stop gemaakt in Singapore, wat is dat een mooie stad. We waren ‘s avonds aangekomen en konden ook lekker een nachtje in een hotel slapen. De volgende dag kregen we een tour door Singapore van 4 uur. Je hebt er veel verschillende culturen lopen, dus dat is heel leuk om te zien. Je hebt veel mooie plekken in Singapore zoals Marina bay, China town en the garden. Na de mooie tour vlogen we ‘s avonds weer door naar Sydney.

Gister ochtend zijn we dus in Sydney aangekomen. We hebben die dag wel wat dingen moet regelen zoals je bank en simkaart, maar alsnog wat dingen zelf kunnen doen. Ben zelf met wat meiden naar de harbour bridge geweest en naar de Opera house. Het uitzicht is daar geweldig, de plek is geweldig! Wat is Sydney een leuke stad zeg en heb het hier goed naar mijn zin. Ik ga zo met wat meiden naar manly beach en ga maandag opzoek naar werk om mijn reis nog mooier te maken.

Tot nu toe heb ik het dus goed naar mijn zin en al veel geregeld.

Dikke kus Mika!

1. Jeannette:
    15 september 2018
    Hey, wat fijn dat jij het zo naar je zin hebt ff lachen. As we speaking zit ik naar een tv programma te kijken. Dat is Bondi Rescue, volgens mij is dat een strand in Sydney.
    Dikke 😘
  2. Petra:
    Wat sta je te stralen!!!! Geniet ervan 💖
  3. Opa:
    15 september 2018
    Jij bent echt mijn nazaat
    Eerst acclimatiseren en dan pas na een paar dagen wat laten horen. Houden zo
    Love you
  4. A Hamelijnck Broekhoven:
    15 september 2018
    We volgen je ook. Heel veel plezier en geniet ervan x.
  5. Suzan:
    16 september 2018
    Ziet er allemaal gaaf uit. Enjoy and have fun 😎😁.
  6. Jolanda en Michiel:
    16 september 2018
    Hoi mika leuke blog Fijn om te horen dat je het leuk hebt en geniet. PS ben een beetje jaloers wat een mooie foto's en wie is die leuke dame.
  7. Rosalie:
    16 september 2018
    Wat fijn om te zien dat je het zo goed hebt! Ben blij voor je. Ik vermaak mijn wel met het lezen van jou blog. Veel plezier verder. X
  8. Emy Hamelijnck:
    18 september 2018
    We genieten van je verslag. En kijken al uit naar je volgende. Mooie foto's. Veel plezier en gauw een leuk baantje😎😗